۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

همه ادارات کشور 2.5 تعطیل است بهانه ای برای نیامدن هیچ کس نیست،قید اضافه کار لعنتی را می زنم

امروز ایرانیان نشان می دهند که با بیش از 2500 سال تاریخ غنی خود و داشتن امپراطوری هایی از شرق تا غرب عالم شایسته حکومتی سرافراز و هم پیوند با جهان هستند
امروز هیچ بهانه ای برای نیامدن نیست جز ترس و گوشه گرفتن تا از دست رنج دیگران در آینده تغذیه کردن !امروز اگر ایرانی با غیرت هستم می آیم و اگر به امید بهره بردن از دسترنج سایرین به شیوه آخوندها در خانه می مانم و از دور جسته گریخته به تحولات می نگرم تا دیگران بکارند من خوشه چینی کنم .امروز من در کنار مردم غیور کشورم هستم من در تهران شما در هر شهری که حضور دارید .امروز روز ایران و ایرانی است.امروز محمد بو عزیزی تونسی را سرمد حضورم قرار می دهم جوان سبزی فروشی که جهان عرب را به عزت رساند. امروز می آیم امروز در خانه نمی مانم .امروز از محل کارم بیرون می زنم و قید اضافه کاری را می زنم امروز هر کاری برای نیامدن بکنم بهانه ای است برای غیور نبودنم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر دهید